BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 5, 2012

Almost perfect

Alhamdulillah..
bila di fikir2kan..
aku patutnya sangat2 bersyukur dan bahagia..
kerana di usia yg akan menjengah 25 tahun ini..
aku..

1. ada family yg penyayang and supportive terutamanya dalam kerjaya aku..
2. ada insan tersayang di sisi yg walaupun bz sepanjang masa tp selalu mencari masa untuk diluangkan bersama, memahami aku dan menerima aku seadanya..
3. ada bisnes yg boleh la tahan..
4. ada kawan2 yg sgt2 supportive..
5. ada pekerja2 yg bagus juga.. sgt2 memahami dan syg pada bisnes kami ni~
6. ada degree, walaupun mcm x guna pun degree tu.. tp yeahh i've prove to everyone.. :)

ntah apa lg yg aku mau?

HIM

**jennifer lopez, britney spears, celine dion.

3 ni je artis dia suka. ok, yg last ak boleh terima la. :p**

hr ni dia ke butterworth urut tgnnya yg sakit iteww~ sian syg sy :(

BISNES

new port. semoga kali ini lebih baik :)

No comments: