BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 21, 2012

our differences are likely to be complementary

antara aku dan dia.................
adalah umpama langit dan bumi....
untuk disenaraikan kat sini mungkin x akan habis..

1. dia suka duk rumah, tp ak suka keluar
2. dia x suke makan2 kat kedai, lepak2, tp aku suka!
3. dia suka mengemas(sgt, kol 12 tghmalam boleh duk vacuum....), aku mmg lemah sikit la, honestly. apa nak buat, baru sapu sampah, bersin 1 hari.. camne x fedup?
4. dia suka branded item, but not me. lg murah lg i suka.(tp kalau ada org hulur tu kan, terima je la right? )
5. byk lg la. dr segi makanan dll~ aku pun dah lupa sbnrnya

tp setiap kali ak mengesan perbezaan itu..yeah, it's no more a problem..
dulu aku rasa ak kene dgn somebody yg sama ngan aku..
tp rupanya perbezaan ni buat ak rasa kami saling melengkapi.
yes, u complete me. :)
bila sama je, bosan. sgt. asyik2 buat mende same..
tp bila ada perbezaan ni.. we tend to learn each other favourite..
boleh test hobby dan makanan baru.
dia suka sushi but i cannot go laaaaaaaaaaa hahaha~

tp still, ada byk persamaannya antara kami..
dan dia ada hampir smua yg aku nak pada seorang yg akan jd teman hidup aku..
hampir smua.
nearly perfect.
susah untuk digambarkan.
oh ye, dia suka kucing. TOMMY!

:)

p/s " i love my CAT :)

No comments: